Forsendelse

Vi sender bestilte vare med Danske Fragtmænd og til deres faste tariffer.

Det er vigtigt, at du læser betingelserne for levering, da Danske Fragtmænd, har andre leveringsbetingelser, end de normale fragtfirmaer som GLS og Post Nord.

Danske Fragtmænd’s leveringsbetingelser


Danske Fragtmænd leverer fra mandag til fredag fra klokken 08.00 – 16.00

Hvis du ikke er hjemme i dagtimerne, anbefaler vi derfor, at du bestiller til en erhvervsadresse.

Har du bestilt til privatadresse, og du ikke er hjemme til at modtage, er det muligt at få stillet forsendelsen.
Ønsker du din forsendelse stillet, skal du ringe eller skrive til vores kundeservice hurtigst muligt, da det kun er os der kan give Danske Fragtmænd denne tilladelse. Kontakt os hvis du ønsker dine vare sat af på adressen.
BEMÆRK at du selv tager ansvar for din forsendelse, når du ønsker den stillet uden kvittering.

Hvis din ordre er bestilt til en privat adresse, og du ikke er hjemme til at modtage varene eller har aftalt at forsendelsen må stilles, vil den blive returneret til fragtcentralen.

Når forsendelsen er returneret til centralen, har du mulighed for følgende:

1. Afhente din ordre på centralen hos Danske Fragtmænd – GRATIS
2. Aftale en ny dato, hvor du ønsker din ordre genudkørt – MOD BETALING AF GEBYR
3. Aftale at forsendelsen skal gå retur til Top Scooter Nordic- MOD BETALING AF GEBYR

Gebyr for genudkørsel og retur beregnes ud fra godsets størrelse og vægt. Du kan få oplyst det præcise beløb for din forsendelse, ved at kontakte vores kundeservice på mail@topproducts.dk

Bemærk at Top Scooter Nordic IKKE hæfter for disse gebyrer.

Levering med Danske Fragtmænd er til fortorvskanten.

Opbæring er ikke inkluderet i fragtprisen. Vi forbeholder os ret til at efterfakturere for eventuelt yderligere opbæringsomkostninger, hvis du selv får fragtmanden til at bære dine varer op. Vi fraråder dog dette!

Ved levering af varer på en eller flere EUR-paller, skal du have tilsvarende antal retur EUR-paller klar til fragtmanden.

Returnerer du ikke det samme antal EUR-paller som leveret, vil du blive efterfaktureret efter den gældende pris på leveringstidspunktet.

Levering til ikke brofaste øer
Ved levering til ikke brofaste øer kan der forekomme yderligere fragtomkostninger, som webshop-systemet ikke kan tage højde for. Det drejer sig primært om volumevarer og pallevarer såsom whiteboardtavler, bobleplast, stoleunderlag o.lign.

Kontakt os venligst på mail@topproducts.dk eller pr. telefon inden du afgiver din ordre, så undersøger vi, om leveringen er forbundet med ekstra fragtomkostninger.

Det drejer sig bl.a. om øerne Bornholm, Fur, Anholt, Venø, Læsø, Samsø, Fanø, Orø og Ærø. Vi forbeholder os ret til at efterfakturere for færgetillæg samt yderligere fragtomkostninger forbundet hermed.

VIGTIG INFO VED LEVERING:

Undersøg varerne straks ved modtagelsen for at få dækket eventuelle transportskader.

Hvis der ikke er tid til at få varerne kontrolleret imens chaufføren er tilstede, så noter på fragtbrev / fragtkvitteringen, at varerne modtages med forbehold for transportskade. På denne måde vil det være muligt at få beskadigede varer godtgjort af transportfirmaet, alternativt hvis der intet noteres på fragtbrev er det ikke muligt at få godtgørelse herfor.

Top Scooter Nordic dækker ikke skader, der er sket efter, at varerne er udleveret fra vores lager til transportøren.

Du er forpligtet til straks og senest dagen efter levering at foretage kontrol af, at det leverede antal varer svarer til din bestilling, samt undersøge varerne for eventuelle mangler. Er en vare beskadiget ved ankomst, eller er der ikke leveret den korrekte mængde, skal du med det samme reklamere til os på mail@topproducts.dk  hvorefter vi vil afhjælpe fejlen så hurtigt som muligt.

Reklameres der ikke rettidigt, bortfalder retten til at gøre mangler gældende. 

All search results